תקנון אתר 4MUM

תקנון אתר 4mum.co.il (להלן "האתר") הינו אתר אינטרנט המנהל חנות סחר אלקטרונית.

כל המבצע הזמנה באתר, מצהיר כי קרא את תקנון אתר ומסכים להוראותיו.
אם אינך מסכים/ה לתנאים עליך להפסיק להשתמש באתר.

תהליך הרכישה

על מנת לבצע הזמנת מתנה ליולדת או פריטים  באתר יש ללחוץ על כפתור "הוסף לסל".
לחיצה על הכפתור "לקופה" תעביר אותך לדף תשלום מאובטח.
בדף התשלום יש לעקוב אחר ההוראות ולהשלים את הפרטים הנדרשים להזמנת המתנה ליולדת ולבצע את התשלום.
מטעמי אבטחה, אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי באתר!
לחילופין, ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני במספר – 073-727-9999  ולבצע הזמנה טלפונית.

משלוחים

בתהליך הרכישה תתבקשו למלא את פרטי מקבל/ת המתנה ליולדת.
יש להקפיד על פרטים מדוייקים על מנת שהמתנה ליולדת תגיע ליעדה ובזמן.
אנו מבצעים משלוח מהיר ובחינם לכל רחבי הארץ. משלוחים ליולדת באיזור השרון והמרכז נמסרים ביום ההזמנה. משלוחים לאיזורים מרוחקים יותר, לישובים, מושבים וקיבוצים זמן האספקה עשוי להיות ארוך יותר (ביום העסקים הבא) תלוי בשעת ההזמנה.
לפירוט מדיניות המשלוחים של החברה– לחץ כאן.

תנאי רכישה

כל אדם שהנו מעל גיל 18 וברשותו כרטיס אשראי תקף רשאי לבצע רכישה באתר.
אין לבצע רכישה בכרטיס אשראי שאינו בבעלותך או אינך מורשה להשתמש בו.

עלות המוצרים והמשלוחים ליולדת עשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, המחירים והמשלוחים ליולדת הנקובים באתר בעת ביצוע ההזמנה הם המחייבים.

במקרה וחסר במלאי פריט מסויים, יוחלף אותו פריט בפריט שווה ערך למוצר שהוזמן, בצבעים ו/או בסוג המוצרים שהוזמנו בהזמנה המקורית. אין באפשרותנו להודיע מראש למזמין לגבי השינוי בתכולת המתנה ליולדת.

מדיניות החזרות והחלפות

אנו עושים הכל ע"מ שהמתנות ליולדת יגיעו במצב תקין וללא פגמים.
במקרה וקבלתם מוצר פגום, אנא צרו עימנו קשר ואנו נחליפו ללא עלות.

תנאי החלפה

לקוח אשר קיבל מוצר פגום במתנה, זכאי להחלפה תוך 14 יום, מיום רכישת המתנה.
החלפה של מוצרים שהתקבלו תתאפשר רק אם לא נעשה במוצר כל שימוש.
לצורך ביצוע החלפה, אנא צרו איתנו קשר במייל info@4mum.co.il או בטלפון 073-727-9999
לקוח שיקבל אישור להחלפה יוכל להחליפה במוצרים חלופיים מתוך מגוון הפריטים המופיעים באתר.

החלפה באמצעות שליח כרוכה בעלות משלוח של 60 ש"ח.
החלפה באמצעות דואר ישראל כרוכה בעלות של 25 ש"ח.
לחילופין, ניתן להגיע לסטודיו בהוד השרון (בתאום מראש), ולבצע החלפה ללא עלות.

ביטול עסקה

ניתן לבטל עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"): מוצר אשר יוחזר באריזתו המקורית, תוך 14 יום מקבלתו, טרם בוצע בו שימוש כלשהו ובלבד שלא בוצעה בו התאמה אישית.
על-מנת לקבל זיכוי, יש להחזיר את המוצר לחברה ולאחר מכן, יתבצע הזיכוי. דמי המשלוח לא יוחזרו.

טרם החזרת משלוח, יש לתאם את ביטול העסקה עם צוות האתר בטל': 073-727-9999 במהלך שעות הפעילות.

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי-התאמה – החזרת המוצר תעשה על חשבון הלקוח, החברה תשיב למזמין את הכסף ששולם בהפחתת עלות דמי הסליקה ודמי המשלוח.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין ההזמנה למוצרים שסופקו בפועל , תשיב החברה  את מלוא הסכום לצרכן והחזרת המוצר תעשה על חשבון החברה. לחילופין, ניתן לקבל מוצר שווה ערך כתחליף.